mellethesims

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Melle The simmer - 12 maj 2013 21:30

Tycker ni frieri är viktigt för era simmar? Alltså tycker ni det är viktigt att det ser romantiskt ut istället för att bara dra upp ringen på en opassande plats? Själv tycker jag det är viktigt eftersom jag älskar att ta kort och speciellt när simmarna friar eller gifter sig! Det ser romantiskt ut och simmen som får frågan ser alltid så glad och lycklig ut! 


Men självklart känns det inte alltid lika viktigt och det är samma grej med bröllopet. Ibland har jag stora bröllopsfester antingen i min trädgård eller på stranden. Men ibland orkar men inte vänta på det och vill bli gift så fort så möjligt. Man vill bara påbörja deras liv tillsammans!


   

   

Av Melle The simmer - 12 maj 2013 15:05

Vilket sätt tycker ni är roligast att spela på? Att göra nya simmar i CAS och tröttnar ni ofta på era familjer? Eller gillar ni att spela med en och samma familj och fortsätta få nya generationer? Just nu älskar jag att spela i en och samma familj, att spela med barnbarnen och sedan deras barnbarn med mera. Jag fäster mig lite med mina simmar och speciellt med min grundsim utav en familj. Det känns så tomt sen när min grundsim dör, eftersom jag har följt med simmen enda sen den var en ungdom. Det är roligt att se simmens utveckling, att gå från en omogen ungdom utan jobb och familj till en mogen åldring som ligger på toppen av sin karriär, har en fin familj och kanske till och med barnbarn. Är det bara jag som gör detta eller är ni likadana?


Just nu spelar jag iallfall i en helt underbar familj. Jag började att göra en grundsim som hette Melina men nu är hon åldring och jag spelar med en av hennes fyra söner - Oliver. När han var tonåring mötte han iallafall hans själsfrände på skolbalen, jag hade alltså ingen aning om att det skulle bli dom två i framtiden. Jag hade inte planerat att han skulle bli tillsammans med en annan kille då jag egentligen hade velat fortsätta med älv-genen i nästa generation. Men Oliver och Matthew är verkligen menade för varandra och dom är hur gulliga som helst! 


     


Oliver och Matthew gifte sig strax efter Oliver hade flyttat ut. Dem hittade sitt perfekta hus och adopterade sedan en liten flicka som heter Josefina. Jag var bara tvungen att dela med mig av detta par eftersom dom är verkligen hur fina som helst! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra när Matthew går bort. Han är ju bara en vanlig dödlig och har inte så mycket tid kvar.. Men när lilla Josefina växer upp kommer jag börja spela på en ny generation som jag hoppas är full med spännande saker!


     



 

Presentation


Välkommen till min Sims blogg!

Jag som driver bloggen heter Melina, är 16 år gammal och bor i Göteborg. Alla kallar mig Melle.

Här på bloggen kommer ni kunna läsa en hel del om The Sims. Jag bjuder på mina egna tips och trix, historier och nyheter o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards