mellethesims

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Vill du gifta dig med mig?

Av Melle The simmer - 12 maj 2013 21:30

Tycker ni frieri är viktigt för era simmar? Alltså tycker ni det är viktigt att det ser romantiskt ut istället för att bara dra upp ringen på en opassande plats? Själv tycker jag det är viktigt eftersom jag älskar att ta kort och speciellt när simmarna friar eller gifter sig! Det ser romantiskt ut och simmen som får frågan ser alltid så glad och lycklig ut! 


Men självklart känns det inte alltid lika viktigt och det är samma grej med bröllopet. Ibland har jag stora bröllopsfester antingen i min trädgård eller på stranden. Men ibland orkar men inte vänta på det och vill bli gift så fort så möjligt. Man vill bara påbörja deras liv tillsammans!


   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melle The simmer - 13 maj 2013 18:30

    Det här är Melina, Olivers mamma och min grundsim för deras familj. Hon är faktiskt en av mina favoritsimmar eftersom hon en unik personlighet. och mycket karaktär. Annars ser hon la ut som en helt vanlig sim antar jag. Melina flytt...

Av Melle The simmer - 13 maj 2013 17:00

                      EAs beskrvining på den nya staden: Välkommen till Dragon Valley, ett mysiskt och sägenomspunnet land. Det är många år sedan någon vuxen drake satte skräck i den här fridfulla staden, men än är det i...

Av Melle The simmer - 13 maj 2013 11:00

Nu är det bara 46 dagar kvar tills expansionspaketet Semesterparadis kommer ut!          För er som har missat så kommer EAs beskrivning på spelet: Nya äventyr väntar dina simmar på semesterparadisets soldränkta stränder och glittrande ...

Av Melle The simmer - 12 maj 2013 15:05

Vilket sätt tycker ni är roligast att spela på? Att göra nya simmar i CAS och tröttnar ni ofta på era familjer? Eller gillar ni att spela med en och samma familj och fortsätta få nya generationer? Just nu älskar jag att spela i en och samma familj, a...

Av Melle The simmer - 11 maj 2013 13:00

Jag läste nyss om hur historian kring simmarnas personlighet utvecklades mellan de tre grundspelen. Det är intressant att läsa hur skaparna kom på ideén och de stora skillnaderna mellan de olika spelen. Är ni sugna på att läsa om det mer specifikt ka...

Presentation


Välkommen till min Sims blogg!

Jag som driver bloggen heter Melina, är 16 år gammal och bor i Göteborg. Alla kallar mig Melle.

Här på bloggen kommer ni kunna läsa en hel del om The Sims. Jag bjuder på mina egna tips och trix, historier och nyheter o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards